Burmistrz Miasta i Gminy Żerków informuje, że w dniu 10.11.2022 r. Gmina Żerków zawarła umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na przedsięwzięcie "Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Żerków”. W związku z powyższym mieszkańcy zainteresowani bezpłatnym odbiorem azbestu ze swoich posesji mogą składać wnioski o odbiór i unieszkodliwianie w/w odpadów.
Dofinansowanie obejmuje wyłącznie odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zdemontowanych i składowanych tymczasowo na terenie nieruchomości. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego.
Ponadto przypomina się mieszkańcom, że wymiana pokrycia dachowego wymaga zgłoszenia wykonywania robót budowlanych polegających na remoncie istniejących obiektów budowlanych. Zgłoszenia należy dokonać w Starostwie Powiatowym w Jarocinie.
Każda wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowych, powinna być zgłoszona w Urzędzie Miasta i Gminy Żerków celem aktualizacji bazy azbestowej.
W związku z powyższym zainteresowanych mieszkańców prosi się o wypełnienie wniosku, który jest dostępny w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy Żerków, u sołtysów, a także do pobrania na stronie urzędu.
Wnioski należy składać do dnia 31 grudnia 2022 r. w następujący sposób:
Decyduje kolejność zgłoszeń!
Więcej informacji uzyskać można pod nr tel. 62 740 20 38
Poprzednia
Następna